2013. szeptember 30., hétfő

Reklám


Na, ez most egy "családi" vállalkozáshoz készült. Az oldal ötlete a feleségem agyából pattant ki, a fél évig tartó lakáskeresésünk közben, melynek során borzalmasabbnál borzalmasabb hirdetésekkel találkoztunk. Részletekért kattints ide.

Magáról a képregényről annyit, hogy több időm ment el rá, mint szerettem volna, ugyanis amivel meg akartam könnyíteni a dolgomat, az végül a vesztem lett. A nagy, időspórolásra kiagyalt tervem az volt, hogy a háttereket fotók alapján készítem el, egyszerűen átrajzolom őket, és már készen is vagyok. Mint kiderült azonban, megfelelő fényképeket találni lakásbelsőkről majdnem lehetetlen vállalkozás, ráadásul egyetlen háttér elkészítése vagy hatmillió layer egymásra pakolását jelentette. Az egy napos melóból így lett négy napos full-time projekt - legközelebb, azt hiszem, jobban át kell gondolnom a dolgokat. De azért jó buli volt.

3 megjegyzés:

Lénárd írta...

Nagyon szép. Várós már egy összetettebb képregény, nagyon várós.

Gergő írta...

Köszi!
Ha összetettebb alatt látványilag is összetettet értesz - hát, arra lehet, hogy egy ideig még várni kell, mert az utóbbi időben pont az ellenkezője érdekel a képregénykészítésben, és ehhez passzolnak a képregényötleteim is.

Lénárd írta...

Nem látványilag - Oraveczileg.