2011. január 24., hétfő

Mi a feltűnő ezen a képregényborítón?


Az, hogy ez egy montázs. Legalább négyféle old school horrorképregény-borítóról szedtem össze hozzá a feliratokat (és kicsit felturbóztam őket, azért ilyen modern a végeredmény), mégpedig olyanokról, amiknek semmi közük egymáshoz. Még abban sem tud dűlőre jutni magával ez az öszvér, hogy hányadik szám akar lenni. Viszont poén, és jól néz ki.

Egyébként a rajz koncertplakátnak készült, annak is lesz használva, de nem bírtam ki, és átváltoztattam borítóvá. Mert igazából borítónak kéne lennie.
A koncert fantázianeve "Belezős Horror Farsang" (gondolom farsangkor lesz, és azért "belezős", mert a belezős rakkendrollt játszó Yellow Spots lesz a főzenekar), ez volt a kiindulópont, és így jött az ötlet, hogy a plakáton klasszikus horrorfilmek szereplői elevenedjenek meg, akik sűrűn szoktak belezni. Gondolom felismerhetőek. A halálra rémült csaj a horrorfilmek és horrorképregények klisés áldozat-típusa, ez jön le a hajából és a ruhájából. Egyébként tudok én másféle nőt is rajzolni, ezek, amiket a plakátokra biggyesztek, direkt ilyen sablonosak. A három főgonosz árnyékolási stílusa ugyancsak szándékos: próbáltam minimálisan megidézni John Totleben tuskihúzásait, mert mostanában sok Swamp Thing-et olvasok. Ez egyébként nem jött össze, de nem is volt olyan fontos célkitűzés, úgyhogy talán még tükörbe tudok nézni.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nincs egy negyedik szörny a képen? Mintha a leányzó őt nézné ;)

Laci

Gergő írta...

Talán :)