2010. június 22., kedd

Lencsilány

Ahogy ígértem: íme az ajánlóm a Lencsilányról!Ez most sokáig az utolsó lesz, egyrészt mert a nyáron nem jön ki új képregény, másrészt mert pihenek. Elvileg írtam volna a Hellboy-ról is valamit, de végül... nos... szóval elképesztően rossznak tartom az első kötetet (többet meg nem olvastam), csupa negatívat tudtam volna csak mondani, de őszintén szólva ehhez most nem volt kedvem. A Hellboy-nak akkora és olyan elvetemült rajongótábora van, hogy félek tőlük - ez az egyik oka, a másik, hogy hirtelen besokalltam. Elegem van a mainstream-ből. De olyan szinten, hogy azt nem bírom megfogalmazni. Mondjuk én már évek óta nem olvasok semmi ilyet, csak az itthon megjelenőket néha (a Sandman-t és a Watchmen-t persze nem tudom nem zseniálisnak tartani), de tényleg ennyi. Ennek ellenére nagyon vártam a Hellboy-t, hisz annyi jót hallottam róla, a karakter meg mindig is tetszett. És nem. Elnézést mindenkitől, de nem.

5 megjegyzés:

barna írta...

Jó írás lett nagyon. De mostanában a legjobb az interjú volt. Kár, hogy leszoktak az olvasók erről a blogról...

Gergő írta...

Hát igen.

zsu írta...

Én szívesen látogatnám többször ezt a blogot (is).

Gergő írta...

Majd igyekszem gyakrabban frissíteni ezt is!

Angi írta...

én is checkolom rendszeresen, és el is olvasom általában a bejegyzéseket.