2010. május 1., szombat

Első sztrip


Na, sokat törtem rajta a fejem, de végül úgy határoztam, egye fene, rajzoljunk napi stripeket, amik egyből blogra mennek. Nem túl eredeti ötlet (a korábban már emlegetett James Kochalka és a Napirajzos Merényi Dániel is csinál ilyet), de nekem most ehhez van kedvem. Meglátjuk, meddig bírom. Egy hónapig? Kettő? Ha nincs értelme, úgyis nagyon hamar kiderül. Igyekszem egyébként nem túl rondán rajzolni (ez már most az elején nem sikerült), viszont egyszerűen, hogy ne tartson túl sokáig előállítani egy darabot.
Eredetileg itt akartam volna elindítani a stripet, de időközben meggondoltam magam. Minek keveredjen zsenialitásom többi darabkájával? Szóval összedobtam gyorsan egy új blogot, amin csak ezt fogom nyomatni. Nem kell félni, a Kommunikációs hiba nem lesz elhanyagolva ettől még, (legalábbis nem jobban, mint eddig volt). Tehát az új blog címe: Blossza, és a blossza.blogspot.com domain alatt érhető el. (Igen, "blossza" mint blog+glossza. Jobb nem jutott az eszembe, és még mielőtt jönnek a levelek: igen, tudom, mi a glossza, és azt is tudom, hogy ez nem az, hanem egy comic strip. Köszönöm.)
Na, tehát lehet feliratkozni oda rendszeres olvasónak, lehet kommentelni, meg le is lehet szarni az egészet magasról. Csak szólok, hogy van egy ilyen.

6 megjegyzés:

barna írta...

Nem helyeslem ezt a fordulatot. Itt kellett volna maradni. Na mindegy.

Gergő írta...

Nem akarom, hogy keveredjenek a dolgok. Úgy kell tekinteni erre az új vállalkozásra, mint egy önálló valamire, mivel az is. Ha újságban jelenne meg, akkor máris nem lenne kifogás az ellen, hogy nem teszem fel a blogomra, ugye? Ez ugyanaz, csak nem nyomtatásban közlöm, hanem egy másik tárhelyen. Ettől még ez a blog megmarad pontosan ugyanolyannak, amilyen volt. Lesznek rajzok meg cikkek.

Angi írta...

Általában idegtépőek és unalmasak szoktak lenni azok az előadások, amik arról szólnak, hogy nem tudja kitalálni az író, miről írjon, és ezt játssza el. De ez a rajz valahogy elég rövid és velős lett, plusz az utolsó kockának köszönhetően sikerült egy végtelenített stripet összehoznod, úgyhogy kimondottan jól megoldottad a dolgot.

Gergő írta...

Nem tervezek túl sok ilyen stripet, mert szerintem sem ilyesmiről kell elsősorban szólnia majd ennek a dolognak, de úgy gondoltam, vicces lenne egyből azzal indítani a nagy vállalkozást, hogy igazából már az első alkalommal sem tudom, mit rajzoljak.

Angi írta...

Igen, mondom, jól sikerült.
Szerintem téged nem kell félteni, eddig minden striped humoros volt, jó őket olvasni!

Gergő írta...

Oh! Köszönöm szépen! Elpirultam.