2010. március 6., szombat

Újabb krokik,

ezúttal biztonsági őrökről, változatos technikákkal (értsd: azzal a tollal, amelyik a kezembe került - ez a másodiknál egy sima narancssárga kihúzó filc volt).
Az egyik egy fiatal csaj, suli mellett dolgozik napi tizenkét, néha huszonnégy órát. A másik a legszigorúbb őrzővédő, akivel csak találkoztam, igazi tisztelet övezi mind a kollégái, mind a könyvtárlátogatók körében. És nő.

Szegény biztonsági őröket csaknem mindenki utálja. Én inkább sajnálom őket, mert totálisan értelmetlen munkát végeznek.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem a sárga kroki tetszik, arányosabb lett, és jópofák azok a vonalak a nadrágrészen. de szegény nő nagyon bácsi alakú.. (kicsit olyan, mitha még szakálla is lenne, hihi)
Azzal nem értek egyet, hogy értelmetlen lenne a munkájuk, paranoid emberek hamis biztonságérzetét nyújtják napi 24 órában. Ha ettől kevesebb beteg ember rohangál fegyverrel az utcán, attól én boldogabb vagyok.

Edit

Gergő írta...

Hát egyenruhában így néz ki. És tényleg vasszigor jellemzi, tehát ilyen értelemben férfias. Most mit csináljak, ez a valóság...

A melójuk meg sajnos tényleg értelmetlen, a könyvtárban legalábbis mindenképp. Nem ülhetnek le, egész nap állniuk kell, és csak három esetben szólhatnak az olvasóhoz: 1) ha az köszön nekik, és ők visszaköszönnek; 2) ha meg kell kérni az olvasót, hogy tegye le a táskáját/kabátját a ruhatárban, ill. a könyvtár területére ne hozzon be innivalót; 3) ha a biztonsági kapu becsipog a laptopra a könyv helyett (mert a könyvekre általában nem csipog be, ugyanis az ajtó nem teljesen kompatibilis a beléjük helyezett mágnescsíkokkal), és ellenőrzés céljából meg kell nézniük a laptop táskát. Totál értelmetlen.

Névtelen írta...

Hát én nagyon nem szeretem, ha egy nő férfias. Ez persze nem von le a rajzod értékéből, ha olyan, hát olyan, mit csináljunk..

És igazad van, belátom, könyvtárban én sem tartanék őrzővédő férfinak öltözött nőket. Általában értettem, amit a munkájukkal kapcsolatban írtam.

>Edit