2009. december 26., szombat

Dzsánkarácsony

Folytatva a tegnapi posztot és a karácsonyos témát, felrakom ide a nagy közös rajzra készített christmasdzsánkit teljes valójában, eredeti fekete-fehérben és színesben is. A végleges panorámaképen például nem látszik rendesen a csomag a hóna alatt.

Egyébként nem tudom, mi alapján kerültem a képbe, azon kívül persze, hogy szükség volt még valami figurára a bal felső sarokba... Minden esetre örültem a felkérésnek, úgyhogy pár óra alatt össze is dobtam a rajzot. Aztán átküldtem Pilcz Rolandnak, mivel azt mondták, ő a színezője ennek az egész bulinak, és hát a végeredmény tényleg nem lett rossz. Nekem konkrétan nagyon bejön - én nyilván máshogy színezném ki, például erősebb szőke lenne a haja, meg mittudomén, de igazából pont az tetszik benne, hogy nem én voltam a colorist, hanem egy tőlem tök független valaki.
Lényeg a lényeg, ilyesmire a jövőben is abszolút fogékony vagyok.

2 megjegyzés:

Mráz István [Space] írta...

ugye tudod, hogy most ezzel nagy segítséget nyújtasz a nyeremény játékban résztvevőknek? mármint ha erre tévednek...

barna írta...

Szuper jó hír, és tényleg kár, hogy a figura félig takarásba került, mert így még jobb. És a színezés is jót tett neki, szerintem.